i ...granatowy za zero...
[O1] AHF Prosba o analizę logów
Zwiń
X
-
[O1] AHF Prosba o analizę logów
Panowie mam prośbę o ocenę logów, robiłem tak jak kiedyś gdzieś wyczytałem, zrobiłem na zimnym silniku na postoju, oraz logi dynamiczne przy 90stopniach.
Czy coś się dzieje złego?
Log (4 - 003)
Log (5 - 003)
Log (0 - 008)
Log (2 - 008)
Log (1 - 011)
Log (3 - 011)była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
-
-
przepływka tnie dawke ,sprubuj aj przemyc lub wymien . EGR jest zaslepiony lub jest nie sprawny . zrób komplet porzadnych logów . silnik rozgrzany do temperatury roboczej logujesz statycznie bloki 1 3 4 7 13 i dynamicznie 1 3 4 8 10 11 i BS 000 3 4 11 .na zimnym silniku naj lepiej po nocy zloguj tylko blok 7 przed odpaleniem .diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
german81, nie odczuwam jakoś ubytku mocy w aucie, mam wycięty katalizator oraz wiem, że intercooler jest do wymiany bo jest dziurawy o ile ta informacja w czymś pomoże.
Odpalam VAG'a, wchodzę w auto-select
01 Engine -> measuring blocks, wybrać grupy:
1,3,4,7,13 --> robić na postoju gdy silnik ma 90stopni
1,3,4,8,10,11 --> robić od 1500 do 4500 na rozgrzanym silniku na 3 biegu
czy mogę robić logi po trzy, czy pojedynczo??
a o co chodzi z tym BS 000, 3, 4, 11
i 7 blok zrobić po nocy tak jak wyżej ?była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
wszystko wykonujesz jak opisałes , a BS to BASIC SETINGS masz taki napis w lewym dolnym rogu okna w blokach pomiarowych , naciszkasz go i silni przechodzi w nastawy podstawowe i to tez logujesz na postoju niczego nie dotykajac w czasie logowania moze zaczac migac ci kontrolka od swiec .diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
german81, dzięki bardzo, w tygodniu postaram się to zrobić. Mam nadzieję, że to się uda.
To, że nie mam katalizatora i np. nie wymieniany filtr powietrza może być przyczyną tego co napisałeś? jak sprawdzić ten EGR, nie wiem czy on jest zaślepiony czy nie, czy jest sprawny czy nie?
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 018 GN
Component: 1,9l R4 EDC 0010SG 2163
Coding: 00002
Shop #: WSC 31480
1 Fault Found:
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
P1550 - 35-00 - -
Readiness: N/A
zapomniałem, komp wyrzucił mi taki błąd, ale usunąłem go i już mi się nie pojawił...
Miałem 2 razy taką sytuację, że jadąc dłużej z prędkością 180-200km raptownie odejmowało mi moc, gasiłem auto i zapalałem i wszystko wróciło do normy.była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
german81, nie jestem pewien czy jest dziurawy, ale lekko jest zabrudzony w oleju. Nie cieknie z niego, ale widać, że zabrudzony.
Dobrze, zrobię jeszcze na dniach.
Zrobiłem jednak dzisiaj..
Co prawda kazałeś mi po nocy, ale wrzucę jak to przy odpaleniu wyglądało po kilku godzinach
Log (0 - 007)
Logi dynamiczne przy nagrzanym silniku:
Log (0 - 008)
Log (1 - 004)
Log (2 - 001)
Log (3 - 003)
Log (4 - 010)
Log (5 - 011)
Logi statyczne, auto na postoju przy 90stopniach:
Log (0 - 004)
Log (1 - 001)
Log (2 - 003)
Log (3 - 013)
Log (4 - 007)
Logi statyczne, w BS:
Log (0 - 011)
Log (1 - 000)
Log (2 - 003)
Log (3 - 004)była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
Wymien filtr powietrza i powtorz logi dynamiczne.
Regulacja cisnienia doladowania troche kuleje... pewnie przez zasyfiony mechanizm VTG.
Mozna by tez lekko podregulowac zapłon... bo jest troche za wczesny.
Po za tym OK.
PozdrawiamPrzemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
przemik,
Jeśli mogę spytać, co to jest ten mechanizm VTG ?? czy mogę go samo jakoś przeczyścić ??
O co chodzi z podregulowaniem zapłonu?? czy przez VAG'a mogę to jakoś zrobić ??była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez IqwanMiałem 2 razy taką sytuację, że jadąc dłużej z prędkością 180-200km raptownie odejmowało mi moc, gasiłem auto i zapalałem i wszystko wróciło do normy
Auto musi obejrzeć jakiś ogarnięty mechanik bo na pewno nie jest ok
i moim zdaniem przepływką też trzeba będzie się zająć...
[ Dodano: Nie 06 Sty, 13 23:42 ]
Zamieszczone przez IqwanJeśli mogę spytać, co to jest ten mechanizm VTG ?? czy mogę go samo jakoś przeczyścić ??
Zamieszczone przez IqwanO co chodzi z podregulowaniem zapłonu?? czy przez VAG'a mogę to jakoś zrobić ??NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
DGW, póki co zbytnio nie mam kasy na mechaników, auto dużo nie jeździ obecnie, ale chciałbym się tym zająć za jakiś czas.. dlatego wrzucam tutaj logi i liczę na pomoc i rady
Oczywiście był zmieniany rozrząd kompletny.
Czyli co, turbo do czyszczenia??była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
dlatego napisałem że musisz odwiedzić ogarniętego mechanika ponieważ nikt tu Kaszpiroskim nie jest. Przez forum można jedynie stwierdzić czy wszystkie parametry są poprawne. Jeśli nie są (tak jak w twoim przypadku) bez auta nie ma mowy o pewnej, trafnej diagnozie. Można tylko przypuszczać, że to, że tamto...
Piszesz że auto zbyt dużo nie jeździ ale chyba jak już jeździ to bardzo szybko :lol: może to spowodować poważną awarię która pociągnie Ci z portfela dużo więcej niż naprawa tego co jest teraz uszkodzone...
ps. na pewno nie jedź tam gdzie wymieniałeś rozrząd bo jeśli tak wypuszczają auto to podejrzewam że nawet nie sprawdzali kąta wtryskuNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
DGW, rozrząd robiłem w Skodex Olsztyn, wybrałem ten warsztat bo mają bardzo dużo dobrych opinii..
Czyli jak oddam auto na warsztat to mam dać im wydrukowane te logi? co mam im powiedzieć?była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
Zapytaj ich czy po wymianie rozrządu ustawiali/kontrolowali statyczny kąt wtrysku ?
Jesli zaczną drapac się po glowach.... jedz gdzie indziej.
Filtr powietrza sam sobie zmienisz.
Po tym powtorz logi.
PozdrawiamPrzemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Iqwanrozrząd robiłem w Skodex Olsztyn, wybrałem ten warsztat bo mają bardzo dużo dobrych opinii..
logi możesz pokazać tylko pytanie czy ktoś je będzie tam umiał odczytać.
Pogadaj z chłopakami z Olsztyna, popatrz na forum gdzie podjechać bo prowadzenie za rączkę jakiegoś serwisanta mija się z celem.
Na szybko przychodzą mi do głowy tylko tune-up Gdańsk, może ktoś zna kogoś bliżej Olsztyna
W pierwszej kolejności zajmij się IC i filtrem powietrzaNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
U nas właśnie sporo osób w Olsztynie korzysta ze skodexu..
Chłopaki dzięki za pomoc i wszystkie wskazówki, oczywiście będę informował na bieżąco co i jak się dzieje, na razie auto musi postać
[ Dodano: Sob 08 Cze, 13 19:52 ]
BS
Log (0 - 004)
Log (1 - 003)
Log (2 - 000)
Log (3 - 011)
logi statyczne
Log (0 - 001)
Log (1 - 003)
Log (2 - 004)
Log (3 - 013)
Log (4 - 007)
logi dynamiczne
Log (0 - 004)
Log (1 - 001)
Log (2 - 003)
Log (3 - 008)
Log (4 - 011)
Log (5 - 010)
Grupa 7 po odpaleniu w nocy
Log (0 - 007)
Panowie więc tak, wymieniłem filtr paliwa, filtr powietrza oraz kawałek węża gumowego bo był pęknięty, zrobiłem nowe logi, bardzo proszę o analizę, auto w tym tygodniu trafia na warsztat, o ile opłaca się naprawiaćbyła Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
Nie wiem o co tu chodzi, ale jest duzo gorzej niz bylo.
Wystarczylo wyregulowac kąt wtrysku(zaplon caly czas jest za wczesny) i wymienic filtr powietrza.
A teraz.... regulacja cisnienia doladowania praktycznie wcale nie działa.
Odnosze wrazenie, ze albo masz cos tam wpiete, albo ktos Ci chcial naprawic auto jakims tjuningiem... ale moge sie mylic.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
przemik, co to znaczy, że coś tam wpięte ? 3 lata mam to auto i teraz się zaczęło tak dziać.
Filtr paliwa i powietrza wymieniłem parę dni temu.
Opłaca się ją naprawiać czy do żyda ?była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
przemik, kup nowy przepływomierz i skończą się Twoje problemy. Oczywiście gdzie przewody są przetarte - wymień na nowe . Ja kupowałem na Radzymińskiej po 7zł/m. Pozdrawiam.
[ Dodano: Nie 09 Cze, 13 19:15 ]
Iqwan, ], kup nowy przepływomierz i skończą się Twoje problemy. Oczywiście gdzie przewody są przetarte - wymień na nowe . Ja kupowałem na Radzymińskiej po 7zł/m. Pozdrawiam.Maro
Komentarz
-
-
Dziś trochę popatrzyłem na przewody i
1: nie ma oleju w przewodach
2: jest wilgotno od oleju, ale nagaru nie ma
3: tutaj sporo oleju i nagaru
4: sucho i czysto
5: przepływomierz czysty ( jak go odpiąłem auto nie jechało w ogóle, podłączyłem to jechało jak z logów widać :/)
Nie wiem czy to coś pomoże..była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
german81, jak się dostanę do pompy i gruchy ??:> jakieś zdjęcie poglądowe ?była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
german81, pompa vac a pompa vacum to to samo? to nie odpowiada za hamulce?
rozumiem, że wszystko jest na 1 pompie vacum?
pomoże to, że od kilkunastu dni robi mi się twardy pedał ?była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
Komentarz